DSMART TEKNİK SERVİS 0312 236 65 55 Dsmart Arıza ve kurulum hakkında

D-SMART TEKNİK DESTEK


Sinyal seviyesinde azalma var, Ne yapmalıyım?

TV ekranınızda “Kanalda sorun var veya Sinyal yok” mesajıyla karşılaşırsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın Çanak anten kablosunun LNB İN girişine takılı olduğundan emin olunuz.

Kablo bağlantısı doğru şekilde bağlı mı?

Uydu Alıcım kilitlendi, ne yapmalıyım?

D-Smart uydu alıcınızı elektrik temesını kesip, birkaç saniye bekletip yeniden elektrik temasını sağlayınız.

Uydu alıcınızın ön panelinde herhangi bir ışık yanmıyor ise farklı bir prizde deneme yapınız.

Sorunun devam etmesi durumunda; teknik servisten yardım alınız. (elektrik kaynağı ile ilgili bir problem veya cihaz kaynaklı olabileceği için)

Çözüm için size en yakın D-Smart Yetkili Teknik Servis bilginizi öğrenmek için tıklayınız

veya

Sorununuz devam ediyor ise çözüm için cep telefonunuzdan "SERVIS" yazıp boşluk bırakıp smart kart numaranızı ekleyerek 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz. Adresinize en yakın Smart Teknik Servis bilgisi cep telefonunuza sms olarak iletilecektir.

Kumandam ile işlem yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

Bu durumda yapmanız gereken işlem adımları;

D-Smart uydu alıcınızın açık olduğundan emin olunuz (Ön paneldeki ışıklardan bu kontrolü yapabilirsiniz. Uydu Alıcınız açık iken yeşil ışık yanıyor olmalıdır),

D-Smart kumandanızın pillerini çıkartıp tekrar takınız,

D-Smart kumandanızın pillerini değiştiriniz,

Sorunun devam etmesi durumunda; Çözüm için size en yakın D-Smart Yetkili Teknik Servisine gidebilir. ( en yakın Yetkili Servis bilginizi öğrenmek için tıklayınız)

veya

Çözüm için Kayıtlı cep telefonunuzdan "SERVİS" yazıp smartkart numaranızı ekleyip, 2850'ye sms göndermenizi rica ederiz -D-Smart Yetkili Teknik Servisi en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Televizyon izlemediğim zamanlarda D-Smart uydun alıcımı bekleme (standby) konumuna almalı mıyım?

Karşılaşabileceğiniz yayın problemlerini engellemek amacıyla televizyon izlemediğiniz zamanlarda D-Smart uydu alıcınızı standby konumuna getirmenizi tavsiye ederiz.

Bu işlemi iki sekilde gerçekleştirebilirsiniz:

*Kumandanızın sağ üst köşesindeki kırmızı tuşa basarak,

*D-Smart uydu alıcınızın üzerindeki “standby” yazılı olan tuşa basarak,

Her iki durumda da D-Smart uydu alıcınızın üzerindeki kırmızı ışık yanacaktır.

D-Smart uydu alıcınızı standby konumunda bırakmanız yazılım güncelleme sistem kontrolü konularında yarımcı olacaktır.

Görüntü yok, ne yapmalıyım?

Görüntü alamıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızın arkasında takılı olan Çanak anten kablosunun bağlı olduğundan emin olunuz.

Yayın Sorununuz çözümlendi mi?

Görüntüde donmalar ve dalgalanmalar var ne yapmalıyım?

Görüntüde donma ve dalgalanma yaşıyorsanız, çözüm için öncelikle D-Smart uydu alıcınızına takılı olan Çanak anten kablosunun LNB İn yazan girişe takılı olduğundan emin olunuz.

Görüntü Sorununuz çözümlendi mi?

Ses yok, ne yapmalıyım?

Televizyon ve D-Smart'ın sesini uygun seviyede açmış olduğunuzdan emin olunuz.

Ses Sorununu Giderildi mi?

Bazı kanalları izleyemiyorum ekranımda siyah görüntü var, ne yapmalıyım?

Kanal sıralamasında kumanda ile tuşlama yaptığınızda kanal ismi ve numarası ekrana gelmiyor ve siyah görüntü alıyorsanız öncelikle D-Smart uydu alıcınızı elektrik temasını kesip, birkaç saniye bekletip yeniden elektrik temasını sağlayınız.

Yayın alabildiniz mi?

ABONELİK FESİH İŞLEMLERİ

Abonelik fesih işlemleri için; D-Smart bayilerine şahsen başvurabilir, faks çekebilir ya da iptal talebinizi posta yolu ile bize iletebilirsiniz. Abonelik fesih dilekçenizde, TC Kimlik numaranızın, D-Smart Üyelik numarası/ADSL hesap numarası bilgilerinizin, güncel irtibat telefonlarınızın ve imzanızın bulunması, kayıtlarımızda abonelik bilgilerinize ulaşmamız ve işleminizi gerçekleştirmek için önemlidir. Dilekçeniz ile birlikte Resmi Kimlik Belgenizin bir kopyasını da bize ulaştırmanız gerekmektedir. İptal işlemleri, yalnızca abonelerimiz veya vekâletname ile yetkilendirdikleri kişiler tarafından gerçekleştirilebilmektedir.

Fax Numarası : 0212 478 03 33

Posta Adresi : PK:138 Şişli İstanbul

d-smart-teknik-destek